Služby

Rázová vlna

Výhody

• Rychlá a účinná úleva od bolesti
  • Unikátní neinvazivní řešení muskoloskeletální soustavy

Popis metody

• Rázová vlna je akustická vlna,která přenáší vysoké množství energie do bolestivých bodů
  • Tato energie vyvolává hojivé a regenerační procesy šlachového aparátu a měkké tkáně

Různé oblasti aplikace

• Ortopedie
  • Rehabilitace
  • Sportovní medicína

Nejčastější indikace

• Bolesti ramene
  • Bolest v tříselné oblasti
  • Tenisový loket
  • Bolest na dlaňové straně zápěstí
  • „Skokanské koleno“ zánět češky
  • Patní ostruha
  • Syndrom tibiální hrany
  • Bolest Achillovy šlachy
  • Bolest v oblasti podkolenní šlachy
  • Spoušťové body
  • Chronické enthesopatie
  • „Trochanterická borsitida“
Rázová vlna

Léčebné účinky

• Analgetický účinek / odstranění bolestivosti/
  • Urychlení hojení
  • Obnova pohyblivosti
  • Neinvazivní terapie

Počet ošetření

3 – 5 léčebných procedur v týdenních intervalech

Délka terapie
Okolo 10 min.

500,- Kč

Objednat se můžete telefonicky na čísle 734 305 891, nebo pomocí Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Ušní akupunktura

Stimulace akupunkturních bodů.

Provádí se prostřednictvím akupunkturních jehel působících na přesně stanovené akupunkturní body. Tyto jehly jsou 20x tenčí než jehly určené k odběru krve.

V mikrosystému ušní akupunktury stimulujeme systematicky body situované na ušním boltci, který v sobě zrcadlí anatomicky převrácený model lidského plodu v břiše matky.

Nalezneme na něm celou řadu bodů a plošek , na které lze působit prostřednictvím semínek rostliny VACCARIE nebo magnetickým kuličkami či jehličkami.

Cena :

Vstupní prohlídka: 50,- Kč

1 návštěva /aplikace/ 50,- Kč

Objednávka

Kraniosakrální terapie je velmi jemná metoda velmi příznivě ovlivňující Váš psychický i fyzický stav, při níž se odstraňují blokády, které brání pravidelným pohybům části Vašeho těla v jejich rytmu. Kraniosakrální terapie (cranio = lebka a sacrum = křížová kost) vylaďuje rytmus, který pulzuje hluboko uvnitř Vašeho fyziologického systému. Stav rytmu ovlivňuje Vaše pohybové funkce, myšlení i emoce. V kraniosakrální terapii věnujeme pozornost rozpouštění blokád uložených v tkáních (svaly, vaziva, klouby, kosti), uvolňování napětí, starých vzpomínek a traumat uložených v těle.

Kranio-Sakralni terapie-1

Kranio-Sakralni terapie-2

800,- Kč

Shiatsu masáže

Shiatsu je japonská masážní technika, která pracuje s akupunkturními dráhami a body známými z tradiční čínské medicíny. Shiatsu terapeut pomocí protahování, tlaku nebo dotyku uvádí do pohybu energii v těchto drahách a tím obnovuje energetickou rovnováhu těla. Práce s energií ovlivňuje nejenom fyzické, ale i emocionální a mentální aspekty ošetřovaného, a tak se shiatsu může stát nástrojem pro všestranný rozvoj osobnosti. Shiatsu masáž probíhá na futonu na zemi, masírovaný je oblečený (bavlněné oblečení sebou) a terapeut používá citlivý tlak prstů a dlaní - japonské slovo shiatsu (v češtině také shiatzu, šiacu, šiatsu nebo šiatzu) znamená v překladu "tlak prsty".
 shiatsu-masaze-1

shiatsu-masaze-2

Základní princip shiatsu a techniky

Základ shiatsu je velmi jednoduchý – při shiatsu terapeut pouze pomáhá masírovanému spojit se se sebou samým a vrátit se do vlastní rovnováhy. Ve správném shiatsu nenaleznete násilné techniky, terapeut klienta do ničeho netlačí. V protikladu k jednoduchému principu má shiatsu opravdu pestrou paletu technik. Pracuje se v něm prsty, dlaněmi, lokty, koleny nebo chodidly a při masáži se střídají dynamické techniky k uvolňování napjatých partií s klidným užitím tlaku k tonizaci prázdných míst v těle. Účinky shiatsu tak můžou být hluboce uvolňující a zároveň posilující.

shiatsu-masaze-3

Shiatsu v České republice

Shiatsu je v České republice vedeno jako rozšíření klasické a sportovní masáže, což je paradoxní situace, protože shiatsu je samostatná disciplína s mnohem širším záběrem než má klasická masáž. Důsledkem tohoto paradoxu je, že stát nestanovuje prakticky žádná kritéria a akreditaci shiatsu praktika může získat kdokoliv, kdo má masérskou kvalifikaci a krátký nástavbový kurz - standardní vzdělání v shiatsu však trvá nejméně 3 roky. Je proto jen na vás, abyste se zajímali o vzdělání a praxi terapeuta před tím, než k němu zajdete na masáž. Bez patřičného vzdělání může masér shiatsu masáž jenom předstírat.

Historie shiatsu

Shiatsu má kořeny v tradiční japonské masážní technice nazývané Anma, která byla založena na tradiční čínské medicíně. Slovo shiatsu použil poprvé ve své knize Tenpaku Tamai v roce 1919. Tenpaku Tamai studoval Anmu a další tradiční terapeutické metody a také západní anatomii, fyziologii a masážní techniky. Ve své práci tyto metody spojil a znovu rozšířil i o duchovní rozměr léčby. Jedním z následovníků Tenpaku Tamaie byl Tokujiro Namikoshi (1905-2000), který v roce 1925 otevřel první shiatsu kliniku a v roce 1940 první školu shiatsu. V Japonsku se Tokujiro Namikoshi zasloužil o oficiální uznání jeho stylu shiatsu Ministerstvem zdravotnictví v roce 1957, za tímto účelem však z něj odstranil většinu východních vlivů. Další význačná osobnost je Shizuto Masunaga (1925-1981), který se jako psycholog zajímal i o duševní a duchovní rozměry terapie. Do shiatsu znovu vrátil aspekty tradiční východní léčby a jeho styl je známý jako Zen shiatsu. V druhé polovině dvacátého století vzniklo ještě několik směrů shiatsu, překotný rozvoj zažilo shiatsu hlavně po roce 1980, když se dostalo do USA a Západní Evropy. Do České republiky začalo shiatsu pronikat až v devadesátých letech.
 shiatsu-masaze-4

1.000,- Kč

Rehabilitační masáže

Mezi rehabilitační masáže patří masáže klasické a rekondiční.

Slouží především k uvolnění unavených a bolavých svalů. Provádíme speciální postup, při kterém předehřejeme kůži, podkoží a zádové svaly pomocí infračerveného světla a tím se zvýší celkový účinek masáže.

• uvolnění svalů
  • zmírnění bolesti v zádech
  • stimulace krevního oběhu
  • zlepšení psychického stavu
  • pomáhá při relaxaci

CENY:

Masáž šije

150,- Kč

Masáž beder

150,- Kč

Masáž zad

300,- Kč

Objednat se můžete telefonicky nebo pomocí on-line objednávkového formuláře.